Sunday 24 April 2011

aku !











Aku tidak tahu
Anda tidak akan tahu
Dengan cara ini kita berdiri terlalu dekat
Sarah benar-benar suatu hal yang indah kita tidak boleh
Sekarang anda boleh memahami saya
 
Bear melawan air mata, saya tidak tahu mengapa aku minta maaf
Maaf, saya tepat di depan anda
 
Sekali lagi sekali lagi
Anda boleh kembali ke sisi saya sekali lagi?
Aku akan selalu mencintaimu
Aku hanya mencintaimu, aku tidak akan menyesal
 
Aku sangat bodoh
Aku tidak tahu apa yang ada di hati anda
Nampaknya akan menderita
Jika anda tidak bahagia, aku
Saya faham apa itu cinta
 
Terima kasih untuk mengajar saya tentang cinta
Terima kasih, sekarang aku tahu betapa aku mencintaimu
 
Sekali lagi sekali lagi
Anda boleh kembali ke sisi saya sekali lagi?
Aku akan selalu mencintaimu
Aku hanya mencintaimu, aku tidak akan menyesal
Sekali lagi sekali lagi
Aku mencintaimu, mencintaimu
Adakah anda akan menerima saya lagi suatu hari nanti?
Saya berharap kembali
Kau selalu memberiku cinta
Hanya mengambil tanganku

No comments:

Post a Comment